sobota, 14 stycznia 2017

Szczytno / Ortelsburg”

Wielokrotnie pisałem dlaczego nie powinno się korzystać  (a jeśli już, to powinno się to robić wyjątkowo ostrożnie) z portalu Fotopolska.eu.  Teraz dodam jeszcze jeden argument. Tylko na pierwszej stronie dotyczącej powiatu szczycieńskiego znajduje się 5 skanów (na 16)  z widokami sprzed 1945 r. błędnie przypisanych do naszego powiatu i regionu.  Tak to już jest jak się kopiuje z Internetu na wyścigi. Błądzić ludzka rzecz, każdemu się zdarzało. Fotoplanie mają jednak rozmach. Niedawno, gdy opublikowałem zdajecie samolotu na lotnisku w Szymanach, błędnie podpisałem maszynę jako Meserszmit (był to szkoleniowy smolt Klemm). Znajomy w prywatnej wiadomości napisał mi, że „są granice dyletancji”. Całkowicie się z nim zgadzam, mógł to napisać publicznie, nie obraziłbym się. Jak ktoś się zupełnie nie zna na technice wojskowej to nie powinien się na jej temat wypowiadać. Z tym Meserszmitem zmylił mnie inny „znawca”, co wcale nie zwalnia mnie z odpowiedzialności za to co sam napisałem. 
http://fotopolska.eu/nowe_zdjecia/woj.warminsko-mazurskie.html?galeria_zdjec&p=235&&f=912387-foto&source=/nowe_zdjecia/woj.warminsko-mazurskie.html&s=0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz