środa, 4 czerwca 2014

Drwiny odważnego Pawulona i kolegów

Co do uwagi Pawulona na mój temat pod świeżo dodanym skanem. Nie walczę za złem, tylko co najwyżej z głupotą, chamstwem i obłudą, w dodatku podszytą tchórzem.  Dobrze wiecie, że nie mogę wam odpowiedzieć. Świadomie manipulujecie. Odblokujcie mnie na waszym portalu to porozmawiamy.  Ciekawe metody stosujecie. Oczerniacie człowieka nie dając mu prawa głosu we własnej sprawie. Panie Pawulon, zapraszam do dyskusji. Możemy porozmawiać tu lub na waszym portalu. Stać Pana na to? Wątpię.  Woli pan inne metody. 

http://fotopolska.eu/555555,foto.html

To co napisał w komentarzu właściciel portalu to czyste kłamstwo. Przy pierwszych zgłoszeniach byłem niezbyt dokładny i zdarzały się nieliczne przypadki zgłoszenia aukcyjnych skanów, których oryginały znajdowały się u mnie. Później już byłem ostrożniejszy. Proszę podać jakiś przykład zgłoszenia skanu pochodzącego z aukcji z ostatnich dwóch lat. Może ten? http://fotopolskakontrowersje.blogspot.com/2014/03/fotopolska-na-facebooku.html
Twierdziliście, że mi się przywidziało. Ile w tym roku usunęliście moich skanów? Nadal tam są te, których nie chcecie usunąć. W odróżnieniu od was, znam ich historię i wiem, które nie miały szansy być skopiowane z aukcji.

Panie Neo. Jesteś Pan kłamcą, obłudnikiem i tchórzem. Dokładnie Pan wie jak było. widać nerwy wam znowu puściły. Po co wam to. Znowu będziecie musieli czyścic swoje komentarze.

Poza tym widzę, że jednak zmieniliście metodę i zamiast milczenia i nie komentowania moich posunięć, chcecie konfliktu. Nie ma sprawy. Mogę trochę więcej nad wami popracować. Dziwne. Myślałem, że macie dosyć.




Widzę, że jesteście wściekli na to, że nie panujecie na tym co się na wasz temat pisze poza Fotopolską. Chcielibyście tak jako u siebie wycinać wszystkie krytyczne opinie? Żal, że się tak nie da?

1 komentarz:

  1. Ojej. Widzę, że sytuacja się rozwija. Chłopcy dobrze się bawią we własnym gronie. A może to psychoanaliza. Wracamy do starych, wypróbowanych metod? Tylko zastanówcie się czy poprzednio coś wam to dało. Jednak was przeceniłem. Wy nie jesteście zdolni do wyciągania wniosków. Pawulon w korespondencji do mnie i w komentarzach wspomina o czymś małym. Freud miałby zajęcie.

    OdpowiedzUsuń